De bevraging m.b.t. het nieuwe uniform is afgerond. Het dient gezegd, het onderwerp leeft op de werkvloer! Getuige ervan is de massale deelname aan deze enquête.
6957 collega’s hebben hun duidelijk stem laten horen (78.27% LokPol – 21.73%Fedpol).
In deze bevraging werd uw mening/voorkeur gevraagd over de twee concepten (Voorstel A: Reeds onderhandelde concept. Voorstel B. compromisvoorstel Min. Quintin).
De enquête geeft volgende resultaten:
1. Alle deelnemers
VOORSTEL A : 5255 (75.54%)
VOORSTEL B : 1702 (24.46%)
2. Geüniformeerde deelnemers
VOORSTEL A : 4254 (77.33%)
VOORSTEL B : 1247 (22.67%)
3. Basis en middenkader
Meer dan 6063 van de 6957 collega’s (87.15%) die gestemd hebben behoren tot het
basis- en middenkader
VOORSTEL A : 4707 (77.63%)
VOORSTEL B : 1356 (22.37%)
Op de vraag of u ermee akkoord zou kunnen gaan als de overheid voor model B kiest, los van de resultaten van deze bevraging, antwoordde slechts 55.76% JA, en 44.24% NEE
Voor ons is het duidelijk: DE WERKVLOER HEEFT GESPROKEN!
Uw stem zal ook zo overgebracht worden aan de voogdijministers.
Dank nogmaals voor jullie massale deelname!